Sommergræs

Ferieheste/sommergræs/ midlertidig opstaldning i op til 2 måneder

Skal du på sommerferie eller har du midlertidigt brug for, at få passet din hest under trygge forhold, tilbyder vi rummelige græsfolde med dagligt opsyn på folden og mulighed for fodring med mineralkiks/bolsjer på fold (medbringes selv).

• 1 uge kr 650,- uden facilitetskort og kr 700,- med facilitetskort
  • 2 uger kr 1150,- uden facilitetskort og kr 1250,- med facilitetskort
  • 3 uger kr 1450,- uden facilitetskort og kr 1600,- med facilitetskort
  • 1 måned kr 1650,- uden facilitetskort og kr 1850,- med facilitetskort

Køb af facilitetskort giver adgang til benyttelse af klubbens ridehus og udendørsbaner samt ridning i Corselitze skovene.

Alle priser er inklusiv medlemsskab af klubben i indeværende kvartal.

Der er i begrænset omfang mulighed for boks. Dette aftales på forhånd med klubbens bestyrelse. Hvis der i opstaldnings perioden er behov for boks, forudbetales et depositum på 500 kr. Beløbet refunderes ved fraflytning, såfremt boksen er tømt og rengjort.

Hvis der er behov for opstaldning i en periode på over 2 måneder, opstaldes hesten på almindelige vilkår.

Ved behov for opstaldning i kortere tid end 1 uge, se priser under høhotel.

Høhotel

Skal du i sommerhus i nærheden af Bellingegård kan du tage din hest med på ferie, da vi tilbyder Høhotel.

Priser for Høhotel:

• 100,- kr. pr. hest pr. nat

Prisen er incl.:

• Overnatning for hesten på græs- eller jordfold med frøgræs.
  • Adgang til ridehus og udendørs ridebaner

Tillægsydelser:

• Boks m. selvpasning - 60,- kr. pr. nat (meget begrænset mulighed)
  • Depositum for boks - 200,- kr. (Beløbet refunderes, hvis boksen efterlades rengjort/fejet)
  • Pasning af boks, fodring samt ud/indlukning - 60,- kr. pr. dag
  • Ridekort til skovene under Corselitze Gods kan købes via https://corselitze.dk/rideruter/

Du kan også købe en af Ferierytters færdige feriepakker med overnatning til både dig og din hest, se nedenstående.

Ferierytter

Bellingegård Sportsrideklub tilbyder HØHOTEL i samarbejde med Ferierytter og Bellinge B&B.

Det er derfor muligt at tage både dig selv og din hest med på ferie på Bellingegård.

Se mere på Ferierytters hjemmeside

Du kan også læse mere om Bellinge B&B her